نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3486
-
الف
+

«فریبا نادری» از دشواری های نقش «پری سیما» در «ستایش 3» سخن گفت

«فریبا نادری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از واکنش های مردم نسبت به نقشش در «ستایش 3» ابراز خرسندی نمود.

به گزارش آی فیلم2، «فریبا نادری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «ستایش2» و «گمشدگان» شاهد بودند، طی مصاحبه ای از سختی های نقش «پری سیما» سخن گفت.

فریبا نادری که این روزها مصروف نقش آفرینی در سریال «ستایش 3» در نقش «پری سیما» است، به برنا در پیوند با چالش های این کرکتر گفت: من دقیقا دو ماه بعد از به دنیا آمدن فرزندم به پروژه «ستایش3» پیوستم.

با توجه به شرایط روحی و جسمی که به خاطر اضافه وزن و شیردهی فرزندم داشتم ایفای نقش برایم سخت بود و فشار بسیاری روی من قرار داشت اما عوامل سریال محیط آرامی ایجاد کرده بودند که همراه کمک های آقای سلطانی و مطلبی، توانستم به نقش مورد نظر برسم.

وی با اشاره به واکنش مردم به نقش پری سیما اظهار کرد: واکنش مردم نسبت به من ناسزا است که چرا پول حشمت فردوس را خوردی؟! چرا اینقدر بدجنس هستی و....

خوشحالی من از این واکنش ها این است که مردم نقش پری سیما را باور کردند. مورد خوشحال کننده دیگر این است که مردم نسبت به فصل دو ستایش بسیار آگاه تر شدند. بعد از نشر فصل دوم ستایش ،مردم به شکل بسیار بدی به من نگاه می کردند اما در این فصل آگاه شدند که من فقط یک کرکتر از سریال هستم و اکنون می گویند چقدر کرکتر منفی را خوب بازی می کنید، فرق این دو جمله برای یک بازیگر بسیار مهم است.

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر